OOO

Selasa, September 11, 2018

PINDAH RUMAH

Assalammualaikum semua

Syukur alhamdulliah dah seminggu kami menetap kat tempat baru, dengan harapan semuga semuanya di permudahkan dan mendapat jiran jiran yang baik macam kat taman yang lama.


Angkat barang kecik kecik dulu, pada 1 September 2018 kami mula bermalam di sini.

Pakai letak jer barang barang, oleh sebab tiang tm tak ada yang berhampiran kami kena tunggu sehingga tiang di pasang.

Alhamdulliah, pada hari Isnin pihak TM datang pasang tiang, hari Selasa kontraktor buat wiring, lega hati bila dah ada line unifi.
letih tak payah cakaplah, ada sikit lagi nak di kemas, banyak tul harta karun kami ni

1 ulasan:

  1. Memang meletihkan bila pindah rumah ni. Sudah la nak mengemas, lepas tu kena punggah keluar balik.

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers