OOO

Khamis, Januari 28, 2010

Cabutan Bertuah di Yanmieonline.com

Ada lagi cabutan bertuah ...apasal  semua nak bagi hadiah ek...dapat bonus kot...kali ni dari Yanmie dari Kelang..syarat  yang dia bagi pun senang...

Yanmieonline.com adalah sebuah laman blog peribadi Yanmie dan Keluarga. Tiada sebarang kaitan dengan yang hidup mahupun yang sudah tiada. Sekiranya ada, kemungkinan ianya hanyalah kebetulah sahaja. Yanmieonline.com dengan ini ingin mengadakan cabutan bertuah sempena Tahun baru 2010.
Pemenang untuk pertandingan ini akan menerima 1 set Minyak Wangi Pure dan Barangan Mutiara Asli dari Sabah. Opss!! lagi ada hadiah khas untuk referrer tertinggi akan menerima hadiah yang sama seperti pemenang utama
untuk keterangan lanjut tentang Pertandingan ini, baca di
2. Entry korang mestilah menggunakan tajuk Cabutan Bertuah di Yanmieonline.com.
3. Untuk referrer pulak jagan lupa nyatakan darimana korang tau tentang pertandingan nie. Contohnye ” Saya tahu pertandingan ini dari blog si A”..
akak kebetulan terjah blog beliau..nampak pulak lucky draw ni...cuber ajerlah..mana tau ada rezeki..
4. Sekiranya anda sudah menyiapkan Entry tersebut, sila tinggalkan komen di ruangan ini, agar mudah untuk Yan spotcek ok!
5. Pertandingan ini tamat pada 31/01/10 pukul 11.59pm
6. Cabutan akan dibuat oleh Putera kesayangan kami Aiman, bukti cabutan akan dikemukakan pada hari cabutan nama pemenang.

Senang bangat ek dia punyer syarat..jomlah kita terjah reramai.

1 ulasan:

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...