OOO

Khamis, Mei 27, 2010

Celebrities Who Stink

 Sekarang ni yang sibuk orang nak tenguk ialah Piala Dunia 2010..kalau lepas main bola mesti bau busuk kan...ni...

 
Sape tak kenal dengan Diego Armando Maradona, yang lahir pada 30hb. Oktober 1960  bekas pemain bola Argentina dan jurulatih untuk pasukan Argentina untuk tahun sebab Argentia terpilih memasuki Piala Dunia 2010.

Beliau pernah beraksi dalam empat kejohanan Piala Dunia dan berkongsi anugerah FIFA Player of the Century bersama Pele setelah di undi ke tempat teratas dalam satu pantauan Internet di laman web FIFA untuk  memungut pendapat mengenai pemain paling cemerlang sepanjang abad ke 20 tahun 2000.

Dulu memang dia kurus dan handsome dan skill main bola memang power giler.  Masa tu dia jadi pujaan hati setiap wanita termasuklah akak. Agaknya kalaulah dia ni datang ke Malaysia pada masa akak muda dulu...sanggup gamaknya akak beratur beli tiket mahal sebab nak tenguk dia ni. Beliau juga seorang pemain bola yang  pertamakali  menjaringkan bola menggunakan tangan.

Beliau juga dianggap sebagai salah seorang pemain paling kontroversi dalam sukan berkenaan. Maradona digantung selama 15 bulan pada tahun 1991 setelah gagal dalam ujian dadah  di Itali dan  selepas itu didapati mengandungi efedrina pada Piala Dunia 1994 di Amerika Syarikat.

 
 Setelah tidak bermain bola lagi pada harijadi beliau ke 37 tahun pada tahun 1997, mulalah beliau mengalami masalah dari segi kesihatan dan berat badan.  Beliau juga suka menyalahguna kokain secara berterusan.
gambar sekarang...see dah berubah 100% kan..dah selekeh..bentuk badan pun dah berubah...dah pandai lagi nak jaga body macam dulu..

 Jadi memang patutlah dia kena pakai Adidas Action ni...sekarang ni dah tak handsome dan selekah ajer..kala lepas melatih anak buah dia mestilah dia berpeluh kan...kalau tak pakai ketiak bau busuk.

Ep 36/49 - Project Alpha S2 



Ep 37/49 - Project Alpha S2 


Ep 38/49 - Project Alpha S2 

 

Ep 39/49 - Project Alpha S2

 
Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

1 ulasan:

  1. patutler tgk ramai yg buat entry topic camni, ada contest rupenyer...

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...