OOO

Jumaat, September 24, 2010

“DiGi iPhone 4 Me”.



iPhone kembali di Malaysia dengan produk baru iPhone 4..iPhone 4...sape yang tak nak iPhone 4 nie kan??kebanyakan orang mesti nak pakai iPhone 4 nie...kenapa pulak akak salah seorang dari mereka yang tergila-gilakan nak pakai iPhone?


iPhone 4 adalah sebuah telefon bimbit pintar yang diterajui oleh Apple Inc. Telefon ini ade banyak fungsi yang sesuai dengan gelarannya sebagai telefon bimbit pintar. Kelebihan iPhone 4 dengan telefon2 lain ialah:


  • skrin dan belakang panel yang tidak mudah calar
  •  Kebesaran saiz memori yang boleh dipilih antara 16gb atau 32gb(tanpa memori kad)

  • kamera 5MP dengan Autofokus dan LED flash

  • mempunyai fungsi WiFi dan 3G


Lagipun grafik yang ade dalam iPhone 4 nie memang teramat lawa. Sesuai untuk korang tgk video dan gambar dengan lebih menarik melalui HD. 


Selain itu iPhone 4 ini mempunyai banyak aplikasi-aplikasi yang banyak kegunaannya telah ada di dalam telefon atau boleh boleh juga muat turun melalui Apps for iPhone di Apple.com secara percuma atau berbayar.


Kalaulah akak dapat iPhone 4 nie, memang tak cari lain telefon dah..memang gempak, mantop, canggih, da boom la iPhone 4 nie..

4 ulasan:

  1. saye pun suke..
    tapi tak dak duit nak beli.
    hahahha

    BalasPadam
  2. sama...tapi tengok je la..sambil air liur meleleh2 sebab byk lagi priority lain kak...hukhuk

    BalasPadam
  3. mahal la akak..pakej DIGI la kan..baper tahun lak nak kena guna line dorang?apa kata akak beli jadikan hadiah..sure best..

    BalasPadam
  4. Suke..suke..bila nak dapat ni..hehhehehe

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...