OOO

Jumaat, Oktober 28, 2011

XPLAY Ke Kuching dan Penang Pula

 Please Scroll down for the latest entries.
 XPLAY selalu membuatkan XPlay Party menjadi lebih gempak, menarik dan juga lebih mengagumkan. Ianya merupakan satu pengalaman yang tidak dapat dilupakan seperti yang telah di adakan di Kota Kinabalu kerana pelbagai rentak dan iramadi persembahkan dan ianya telah menjadi acara yang terhebat bagi tahun ini.
Mereka telah dihiburkan dengan tarian "Stellar Breakdance" yang dipersembahkan oleh Velasco Brothers, pemenang tempat kedua di “Pilipinas Got Talent”.

Tidak ketinggalan juga DJ Nuold membuat persembahan yang hebat dan menjadi tumpuan dan di ikuti pula dengan gabungan MC Vibes and DJ point yang telah memukau ramai.
Acara kemuncak pada malam tersebut ialah penampilan istimewa DJ SHY yang dibawa khas dari Los Angeles.
Selepas ini, XPLAY FUTURE SOUND SYSTEM akan menghiburkan anda di Helipad, Sepang KL pada 22 October 2011, tetamu yang hadir akan dihiburkan oleh DJ yang tidak asing lagi dalam persada DJ, Paul Van Dyk!
Masa untuk anda bergembira!!! XPLAY @ Kuching dan Penang
Untuk  XPLAY party seterusnya akan di adakan di Kuching dan Pulau Pinang.
Untuk warga Kuching Party ini akan di adakan di Paragon Club pada 19th November 2011.   Anda akan dihiburkan oleh DJ Malika dari Russia serta Dj-Dj tempatan seperti DJ Jee Hoe dan Twilight Actiongirls a.k.a TAG(DJ XU dan DJ Bunga)
 DJ MALIKA merupakan DJs terbaik Russia dan telah mengelilingi negara tersebut. Beliau juga ialah seorang pemain piano yang hebat. 

Salah seorang daripada ramai DJ yang dijemput untuk menjadi DJ termasuk Vietnam, Thailand, Egypt, Turkey, Cyprus, France, Italy, Serbia, Bulgaria, Finland, Latvia, Ukraine dan banyak lagi.
     DJ Jee Hoe  yang berasal dari  Kuala Lumpur  juga telah menaikkan muzik House, Disco dan Electro di kelab-kelab tempatan dan telah menjadi DJ tetap di
    HOUSE THIS?! Barsonic dan selalu berada di Singapura dan Malaysia




      Twilight Actiongirls a.k.a TAG (DJ Xu & DJ Bunga) 
      ·    DJ Xu, DJ Bunga dan Twilight Actiongirls adalah sebahagian daripada kumpulan Dj yang membawa muzik Indie  yang unik dan telah menjadi DJ jemputan di banyak parti.    Twilight Actiongirls juga  telah memenangi
      Best New Local Night in local club entertainment JUICE pada 2004 serta telah merampas untuk kategori Best Local Club Night dan Most Up For It Crowd di JUICE untuk tahun 2005.

      Nak tau tak camner  nak sertai XPLAY party yang hebat dan hangat secara PERCUMA? Untuk mendapatkan pas percuma, hanya perlu layari  http://on.fb.me/XPLAY11 dan daftar untuk mendapatkan pas percuma anda

      Cuma  follow FBXpax  http://www.facebook.com/xpaxfb dan U.O.X. http://www.facebook.com/uoxfb kerana pas akan diberikan berdasarkan "Siapa Cepat Dia Dapat"

      Jadi pastikan anda dan kawan-kawan mendaftar dengan segera untuk mendapatkan pas ekslusif ini.

      1 ulasan:

      1. seksinya gambar tu kak ina.. hehehe.. Celcom memang rajin buat party macam nikan.. ni salah satu promosi nak tarik pelanggan kan

        BalasPadam

      Adsense

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...