OOO

Khamis, Disember 01, 2011

Galaxy S II Yang Awesommeee!!!!

48 HOURS SPONSERED POST. PLEASE SCROLL DOWN FOR LATEST ENTRY
 kredit Google
Bagi yang menyambut Krismas atau Hari Natal, bulan Disember adalah bulan dimana mereka akan mencari hadiah yang sesuai untuk seisi keluarga dan sanak saudara.

Mungkin juga korang sedang mencari hadiah buat kekasih hati ataupun buat isteri/suami tersayang sempena harijadi ataupun ulangtahun perkawinan.

Kebanyakan dari mereka akan membeli hadiah yang bersesuaian dengan umur seseorang bukan?

Takkan mereka nak bagi Patung Teddy Bear Mr.Bean kat anak-anak yang umur 23 tahun?? Macam tak logik plak.
Terlampau banyak pilihan untuk dipilih sehingga anda pening untuk memilih hadiah? 
Tak apa, akak akan menolong korang memilih hadiah yang  laris macam pisang goreng Mak Cik Timah kat tepi simpang rumah akak.
Memperkenalkan..Samsung Galaxy SII.
Mesti korang pikir kenapa akak mencadangkan handphone ini untuk korang? 


Akak akan bagi penerangan panjang lebar supaya korang akan memilih handphone ini sebagai hadiah.

Firstly sebab handphone ini dikuasakan dengan Android™ 2.3 Gingerbread platform dan 1.2GHz dual-core application processor. 



Kelajuan handphone ini terbukti bila korang membuka banyak applikasi dalam satu masa. Kebiasaan ianya  akan membuatkan handphone akan "Hang" dan korang terpaksa restart balik handphone. 


Tapi dengan handphone Galaxy S II ini bukan saja boleh buka applikasi malah juga buka laman web tanpa membuatkan handphone "Hang" lagi. 


Jadi korang boleh lah membalas ucapan Hari Natal/Krismas ataupun ucapan tahniah sempena harijadi/ulangtahun kepada kawan-kawan ataupun  sedara-mara.
 
Handphone ini tersangatlah  ringan dengan keberatan cuma 116g dan kenipisannya pula cuma  8.49mm sahaja.  Sungguh ringan dan tidak membebankan anda bila anda berjalan.


Tambahan pula Galaxy S II ini  ada juga  4.27 inci Super AMOLED Plus skrin yang sesuai untuk korang yang suka sangat tengok video dan juga bermain game. 

Ini akan  membuatkan korang teruja kerana gambar yang dihasilkan memang superb dan cantik gila.

Bila korang dengar tentang spesifikasi handphone ini korang mesti ingat harganya terlalu mahal bukan.  Ala harganya cuma  cuma RM 1899.00. 


Memang cukup sesuai untuk korang yang sedang mencari gadget yang tergempak dan terkini dan ianya memang sesuai di hadiahkan kepada orang tersayang. Mesti dorang rasa gembira bila mendapat hadiah handphone Galaxy S II ini

Korang dah bosan tak baca pasal handphone ini?
Okeylah, untuk menghilangkan kebosanan,  sekarang korang boleh tengok puala apa yang handphone ini  boleh membuatkan hidup korang bertambah ceria. 


Jom tonton video ini.

Awek ini sedang memberi penerangan kalau korang nak tau apa  isi kandungan barang yang ada kod bar, korang bolehlah  guna applikasi ini untuk search maklumat online dan juga boleh membeli barang tersebut secara online
Bro  ini  pula,  memang seorang hardcore gamer. Dia hendak mencuba  nak main game yang ada kat Galaxy SII ini. Beliau pun cuba lah pasang kat LCD TV, korang tengok la keghairahan dia main game tu kan, memang syokk ooo..

Tentu korang dah puas hati dengan penjelasan akak kan!

Kalau korang nak godek lagi spesifikasi yang ada di Galaxy SII ini, korang boleh layari laman web  bit.ly/tswIEW 

p/s Kalaulah hb akak bagi hadiah sempena harijadi akak bulan Disember ataupun ulangtahun perkawinan ke 26 pada awal Januari 2012 mesti berbunga-bunga hati akak..
 

12 ulasan:

  1. huh sebulan gaji tu kak ina oiiiiii....

    BalasPadam
  2. Kak Ina..bila nak citer pasal galaxy note plak? mcm best jer tengok Note tu

    BalasPadam
  3. alhamdulillah saya baru je menang SG S II ni..hehe

    BalasPadam
  4. Kalau bagi pilihan Yang mana ok Kak.. Note atau S2

    BalasPadam
  5. mmg gila la phone ni. terbaik. apple what?

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Kak Ina

    moga2 hati abang jadi pemurah, untuk membelikan kpd akak

    Wassalam

    BalasPadam
  7. kak Ina..saya dah sambar samsung galaxy sII.. sangat best giler.. :) tak leh berenggang langsung. Rasa nak gantung kat leher je. (gila ke apa pula buat cam tu kan)hehehehe. Tak rugi beli :)

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...