OOO

Sabtu, September 01, 2012

Eyriqazz vs Denaihati-Cabaran Contest SEO Terhebat

Eyriqazz vs Denaihati  adalah cabaran seo yang sedang sibuk di perkatakan di dunia blog  sekarang ini.  Keyword Eyriqazz vs Denaihati Blogger Malaysia hangat membara.. panas  ibarat kuah mee szziling yang menggelegak di hot plate  akan berlegar-legar di google  sepanjang pertandingan  SEO  ini berjalan...bukan senang nak naikkan N3 SEO pasal Eyriqazz vs Denaihati dalam page  pertama Google Malaysia

Akak ni bukannya pandai nak main-main dengan SEO ni..tapi di sebabkan akak ni Presiden Geng Tali Barut  (alahai lamanya tak update) akak support blog Eyriqazz kerana ia merupakan rakan blogger dan ahli Geng Tali Barut...jadi sebagai Presiden GTB akak mestilah menyokong ahli gtb bagi pertandingan hebat  Eyriqazz vs Denaihati ini 

Kalau nak dibandingkan dengan blog akak blog  Eyriqazz 
ataupun  Denaihati ibarat langit dan bumi kerana blog mereka berdua  lagi hebat kedabom kerana blog mereka mempunyai ribuan trafik berbanding dengan blog picisan akak.  

Blog mereka mempunyai kekuatan sendiri blog mereka dan mempunyai banyak informasi yang berguna.  Mereka juga pandai bermain bermain SEO..sebab itu N3 blog mereka banyak yang di muka pertama google. Jeleznyaaa

Tapi rasanya blog Eyriqazz  banyak gak N3 pasal jalan-jalan cari makan sebab beliau suka makan-makan..ala kira cam food blogger gaklah.

First time jumpa Eyriqazz  @  GTO masa event Mister Potato anjuran Nuffnang akhir tahun 2009 tapi Eyriqazz segan nak bertegur sapa dengan akak sebab muka akak garang. ... katanyaaaaaaaaa

Eyriqazz , meh sini skit, Nak luku kepala skit. Itulah kata-kata Kak Ina KL. Hik3,apa taknya, event ke 3 ini barulah saya berani menegur Kak Ina KL. Sebelum ini ingatkan dia garang (1st impression is not always rite)..

wah sedapnya Eyriqazz kutuk akak ek..sambil gelak-gelak
first time bergambar bersama selepas akak luku kepala dia..
ada benjol ker idak ek Eyriqazz

Eyriqazz vs Denaihati ..jomlah join..rugi tak join tau..

Sampailah event ke 3 barulah Eyriqazz berani  nak tegur akak, selepas itu kami selalu berjumpa di event anjuran Nuffnang..macam biasa bila dah berjumpa mesti pot pet pot pet dan kena sawan kamera.  Eyriqazz juga suka berkongsi tips berblog ..sharing is caring  di blog beliau .

Kesudian Eyriqazz menjadi duta tak berbayar bagi kukis akak amatlah di hargai.  Sekarang ni Eyriqazz menjadi teman blogger yang paling rapat selain dari geng tali barut yang lain.
 
Eyriqazz selalu mendapat advertorial dari Nuffnang sehingga pendapatan beliau selalu mencapai 4 angka tapi beliau tak lokek nak belanja bila berjumpa.  Walaupun selalu di ajak menyertai pengiklan lain tapi dia tak berganjak dengan Nuffnang sebab bagi beliau Nuffnang adalah sentiasa di hati beliau..cubalah korang kutuk Nuffnang dah tentu korang kena sedas nanti.

Beliau juga suka buat contest dan berbahagi rezeki dengan pembaca blog beliau.  Akak pun pernah menang contest dan rasa best dapat wang tunai dari dia.

Teruja tak nak join contest  Eyriqazz vs Denaihati ....
 
Mengenai Denaihati, akak memang tak pernah berjumpa dengan beliau lagi. Tenguk air muka Denaihati ni macam garang ajer...tapi mana tau kan entah-entah dalam hati ada taman. Macam first impression dari Eyriqazz..don't judge a book by its cover"

Rasa terharu bila  Denaihati sudi menyokong blog akak pada pertandingan Malaysia Internasional Tourism walaupun kami tak pernah bertentang mata. 

Terima kasih teramat sangat kerana beliau sudi mempromosi blog picisan akak ini.  Bukan senang blog Denaihati yang mempunyai beribu riban trafik dan pengikut yang ramai nak sokong blog kita.

Denaihati juga suka menganjurkan contest yang hebat-hebat dan blogger yang selalu bertuah memenangi hadiah best-best ialah Yanmie.  Akak pernah gak sertai contest Denaihati tapi tak ada rezeki lagi nak merasa hadiah/wang ringgit beliau.

Insyallah ..semuga satu hari nanti akak akan berjumpa dengan empunya blog
Denaihati  ataupun nama sebenar Denaihati ialah Encik Amir Hassan.  Nanti kalau terjumpa bolehlah akak  bertanya rahsia camner beliau boleh berjaya sampai ke tahap sekarang ini.

Bukan kemenangan yang di cari untuk contest Eyriqazz vs Denaihati ini tapi saling menyokong geng blogger itu yang utama.  Kalau menang contest Eyriqazz vs Denaihati  dah kira rezeki kan.

  
Eyriqazz dan Denaihati ada misai
Muka garang tak handsome pula  (gurau ajer ek)
cabaran seo Eyriqazz vs Denaihati
Jomlah sertai sekarang juga 


Syarat-syaratnya :
  1. Buat satu entri bebas berkenaan keyword "eyriqazz vs denaihati.Terbuka kepada semua bloggers di Malaysia. Tajuk entri bebas bergantung kepada kreativiti masing-masing. Setiap bloggers boleh menghantar 1 penyertaan sahaja.
  2. Linkkan entri ini ke entri ini.
  3. Di akhir entri anda letak ayat ini “Contest ini di anjurkan oleh Eyriqazz.com di taja bersama Denaihati.com, Azri.my, Blogr.my, Ziefauzi.com, Shakiddo.com, ZarulUmbrella.com, Hatiputera.com, Papamifz.com, Mksyahir.blogspot.com, Boladaily.com, BloggerSentral.com, Mysuperkid.net, Vitaminsemulajadi.com, Aslamber.com, Kgbalimbang.blogspot.com, Ciktom.Com, Muhasabahtrading.Com, dan PanduanServisBlog.Com.
  4. Cabaran Contest ini berlangsung sehingga 31 August 2012.
  5. Tinggalkan permalink entri anda di SINI

Hadiah : (Updated Setakat 26 June 2012)
  • 1st Prize – RM500 Cash + ( 20,000 trafik dari Denaihati.com ) + ( iklan banner saiz 125×125 sebulan di blog cik tom)
  • 2nd Prize – RM300 Cash + (10,000 trafik dari Denaihati.com )
  • 3rd Prize – RM200 cash  + 5,000 trafik dari Denaihati.com
  • 4-5th Prize – RM100 Cash + 5,000 trafik dari Denaihati.com
  • 6-7 Prize – RM50 Cash each
  •  8-10 Prize - RM30 Cash
    • 11-20 Prize - RM10 Cash
  •  
  • Entri Pilihan terbaik – RM100 Cash +  iklan banner saiz 125×125 sebulan di blog cik tom)
(Additional RM250 Reserve Prize, masih belum decide lagi camne nak agihkan.. Total hadiah Cash dari Eyriqazz + Penaja = RM1,650)

Banyak kan hadiahnya..rugi kalau korang tak join contest "Eyriqazz vs Denaihatini tau


Pemenang akan ditentukan melalui kata kunci "eyriqazz vs denaihati yang mendapat tempat di Google Malaysia (http://www.google.com.my ) yang akan diambil menggunakan Google Chrome pada tarikh antara 1-10 September 2012.

Jom cepat join contest  Eyriqazz vs Denaihati

 

28 ulasan:

  1. Kak Ina KL nampak garang tapi peramah. kan kak kan?

    BalasPadam
  2. akak join ke kontes ni kak? lov tingin nk join tao tp iq 0 psl seo nih..

    xbape nk pandai la kak..


    smoge bjaya pd yg da join tuh..

    BalasPadam
  3. dua2 hebat dan masing2 ada kekuatan dalam mendapatkan trafik.. good luck ye kak

    BalasPadam
  4. SEO (Search Engine Optimization)dan senang nak faham cmne kite nak ejas apa perkataan yang kita taip jumpa di muka depan google n lagi mantap atas sekali di muka depan tu..Tapi kene ade blog dulu la..baru faham apa itu ilmu SEO...byk istilah2 lagi akan belajar dalam SEO ni...Sekarang ni dierg nak ejas cmne keyword eyriqazz vs denaihati dalam blog dierg berada di page 1 google...peace :)

    BalasPadam
  5. wah tq malaysiancarrerjobs sebab bagi penerangan kat wan G Silk tu..tak yah akak bagi penerangan lagi

    BalasPadam
  6. Wah Kak Ina pun join... Semoga berjaya kak Ina.. :)

    BalasPadam
  7. Power contest ni, saya pun join sekali.

    BalasPadam
  8. Sambutan makin menjadi dengan contest seo ni :)

    BalasPadam
  9. SEMOGA BERJAYA kakk.... saya masih tak dapat idea nak karang cerita lagi....

    BalasPadam
  10. kena sawan camera ye kak ..hahahaa

    BalasPadam
  11. Tahniah bro, saya baru jugak join, sama2 kita usaha untuk menguji tahap SEO masing2. Tahinah sekali lagi..

    BalasPadam
  12. Good luck kak Ina, myra baru join pagi tadi contest nie ;)

    BalasPadam
  13. wow..akak memang hebat..tengok dari entry contest ni pun dah panjang lebar..kalau tak tersenarai dalam first page, memang dengki la cik google tu..hehe..respek..respek.=)

    BalasPadam
  14. semoga berjaya.. saya pun dah join.. jom baca pada yang belum baca..

    BalasPadam
  15. Wah kak Ina bukan main tekan lagi pedal SEO. :-)

    BalasPadam
  16. Alhamdullilah, PH juga turut serta :)

    BalasPadam
  17. camna join je contest nih..kena cari idea nak karang nih...

    BalasPadam
  18. gudluck kak ina.... saya tak dapat nak join sebab laptop meragam....
    ini pun guna hset jer.

    BalasPadam
  19. selamat berjaya utk akak...
    bleh tahan pagerank blog akak ni..^_^

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...