OOO

Ahad, Mei 20, 2018

PROMOSI RAYA BERSAMA TRAVELOKA

PROMOSI RAYA BERSAMA TRAVELOKA

Assalamualaikum semua.  

Tentu semua dah mula sibuk dengan persiapan untuk menyambut Hari Raya.  Tengah fikir nak masak apa untuk raya, biskut raya apa yang nak di buat atau nak beli. 

Dah tentu gak terfikir kat mana nak balik bercuti yang memerlukan tiket penerbangan ataupun nak berjalan jalan di negara orang sempena cuti perayaan.

Bagi perantauan yang tinggal jauh dari kampung halaman dan memerlukan tiket flight anda dah beli ker belum?  

Kalau belum beli lagi, kena beli awallah sebab dah tentu orangramai dah mula sibuk nak tempah tiket flight  musim peak.  

Dah sehari berpuasa dah ni, kalau tempah lambat takut nanti menangis tak berlagu di sebabkan tiket telah habis terjual.

Takkanlah nak beraya tanpa ibubapa dan sanak saudara tercinta. Nanti menangis tak berlagu terutama bila dengar takbir raya.  

Ada berita baik dari Traveloka, sempena menyambut Hari Raya ni, pelanggannya akan diberikan tambahan potongan harga 10% untuk semua perjalanan, destinasi dan semua tarikh perjalanan melalui Kempen menggunakan kod kupon tau. Wow dah tentu harganya bertambah murah dan mampu dibeli oleh semua yang memerlukan. 

Kupon ni terhad tau, kena cepat rebut peluang ni, cepatttt..cepatt jangan terlambat. 


Nak tau tak macam mana nak rebut tawaran yang hebat ni! 


Ala senang ajer nak buat.


Mula-mula  kenalah subscribe dulu tau Traveloka Newsletter dulu, kalau nak dapatkan kod kupon kaw kaw, kena cepat subscribe sebab kupon yang diberikan agak terhad. 

Nak dapatkankan akses seawal 48 jam di antara 21-22 Mei, kenalah mendaftar sebelum 21 Mei, pukul 3 petang

Pastikan anda mendaftar pada masa tersebut untuk mendapatkan harga ahli Traveloka Newsletter. Lepas tu barulah kita boleh tiket promosi yang tentu harganya murah serta dapat menjimatkan wang anda. 

Pengguna yang mendaftar.sebelum 20 Mei akan menerima kod kupon pada pagi 21 Mei untuk menikmati akses awal promosi.  Bagi yang terlambat mendaftar, mereka.boleh mengakses melalui public akses pada 23-29 Mei.


Kalau terlambat mendaftar, tak jadi hal, insyallah dapat gak kupon tapi lambatlah nak dapatkan kupon promotion tu.



Sekarang ni ramai yang beli talipon.pintar, tapi tak nak gunakannya sebaik mungkin. 

Padahal di zaman moden ni cuma.gunakan hujung jari  sahaja kalau nak mencari tiket flight atau tempat penginapan bila nak pulang ke kampung yang di seberang laut ataupun bila nak pergi bercuti bersama keluarga tercinta ataupun bersama teman teman. 

Bila dah download App Traveloka senanglah nak tenguk macam macam promosi, buat pembayaran ataupun membandingkan harga tiket flight.  


Gunakan ajer Apps tu dengan menggunakan talipon pintar sahaja tak kisahlah kita ni pengguna Android ataupun IOS Apps. 


Jomlah kita download  App Traveloka kat Playstore sekarang untuk menikmati pelbagai tawaran perjalanan yang ekslusif.



Bila buka Playstore, gunakan keyword TRAVELOKA  masa nak mencari.  Pastu install/download macam biasa.  Bila dah install baiklah kita register.  Bukan susah pun nak register tak ambik masa yang lama pun. 

Bila dah register jadi ahli, kita akan mendapat pelbagai kelebihan, tak payah bayar tau, free sahaja.

Senang tau  sebab kat App ini, kita boleh guna kalau nak tempah flight ataupun hotel tak kira kita berada di mana dan bila bila masa sahaja.  



Misalnya kalau akak nak ke Surabaya dari KLIA, dah tentu akak akan cari harga yang paling tiket flight yang paling murahkan.  

Agak payah nak buka web Air Asia bila nak banding harga, pastu nak kena pula tenguk harga kat Malaysian Airline, kena buka pula website MAS.  Memang agak leceh dan sakitkan mata jer lama lama pandang skrin.



Kat sini memang senang, mudah nak tenguk harga dari penerbangan yang lain, boleh bandingkan ajer harga kat sini.  Pilihlah nak harga dan pukul berapa yang kita nak naik flight.

Lepas dah pilih, kalau dah comfirm, isi lah form yang dah disediakan. Nampak kan mereka dah bagi jumlah harga yang kita kena bayar.


Inilah yang best kalau dengan Traveloka. No hidden charge! Berapa harga yang dipaparkan , itulah yang akan harga yang perlu  dibayar. 


Kalau nampak RM10, RM10 lah yang perlu  dibayar. Tapi kalau harga berubah, pihak Traveloka akan inform balik kat kita. Jangan bimbang aaa.

Untuk pembayaran, memang ada pembayaran secara online banking sebab ada Maybank2u, CIMB Clicks, Bank Islam dan yang lain-lain. Kalau nak buat pembayaran guna kad debit/kredit pun boleh. 


Kalau tak ada online banking, jangan risau, kita boleh bayar secara tunai di kuanter di  7eleven , boleh je bayar cash dekat situ kalau ada logo MOLPay. Sambil tunjuk skrin yang ada kod bar, bagitau kat kaunter yang kita nak bayar secara transaksi MOLPay .


Kalau tak sempat, Traveloka bagi masa 2 hingga 3 jam untuk kita settlekan pembayaran.
Lepas tu, Traveloka akan hantar e-ticket. Tak payah nak susah susah print tiket kat luar kalau kat rumah tak ada printer. 
 


Dengan Apps Traveloka, kita ada e-tiket, masa nak check in tunjuk ajer menggunakan talipon pintar kita.  Taklah nak risau hilang tiket ataupun tercari-cari kertas tiket tu,  kalau tak ada line internet pun boleh akses e-tiket tu tau. Mudah bukan.



Antara kelebihan Apps Traveloka  secara ringkasnya ialah 

Kita boleh membandingkan harga tiket flight dan hotel dengan mudah.  

Tiada hidden charge.  

Memudahkan pembayaran secara online menggunakan kad debit/kredit ataupun secara tunai.

Kita boleh juga tempah tiket flight atau hotel untuk kawan kawan dan untuk sanak saudara serta jiran tetangga.


Bila dah daftar jadi ahli, kita akan sentiasa menjadi orang pertama mendapat promosi, promosinya memang berbaloi terutama bagi yang kaki jalan. 


Untuk mempromosikan Traveloka Apps supaya menyimpan lebih banyak dan untuk conveninece yang lebih besar. 


Harga yang ditawarkan adalah lebih rendah untuk tiket flight dan hotel jika menggunakan.Apps daripada harga di website. Pengguna juga boleh mengurus tempahan dengan lebih mudah di Apps semasa dalam perjalanan. 


Kempen ini boleh di akses di link
www.traveloka.com/en-my/promotion/rayabersama

users sign up kat Newsletter. Lagi cepat kita sign up lagi cepat kita boleh dapat early akses untuk promosi ini.  

Sekiranya tak sempat sebab terlupa, promosi ini akan terbuka untuk umum pada  23 Mei. 


Jom daftar cepat,  lagi cepat mendaftar lagi cepat kita boleh gunakan kod kupon untuk penjimatan 10% untuk pernerbangan balik kampung ataupun bercuti sempena Hari Raya nanti. 


Duit lebih tu boleh digunakan untuk perbelanjaan yang lain.😊


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...