Dulu ada gak terbaca kat blog member pasal Mizz Nina nak nyanyi kat party ni..masa tu tak confirm lagi..
Tapi bila tenguk kat blog member Cina memang confirm dia akan menyanyi kat konsert Hennessy Artistry yang akan di adakan pada 23 hb. Okt ni di International Exhibition & Convention Centre, Mines Resort City.
Dubbed as the H-Artistry party of the year, the event will see a blend of musical talents from Malaysia, Taiwan, Canada and the USA belting it out on a night that promises to be bold, daring, and fresh, ultimately, culminating in a blend of urban sounds and cultures that come together through electrifying performances that will leave guests awestruck and craving for more.
Antara artis ialah..KARDINAL OFFISHALL, DA MOUTH, DJ ALEX DREAMZ,FOULWORKS & MS. EVA T, DEJA VOODOO SPELLS dan penyanyi Malaysia
nak tau sape Mizz Nina ni ..
Mizz Nina ni kelahiran tempatan, Melayu, anak kepada ahli perniagaan terkenal Malaysia. Nama sebenar adalah Shazrina Azman dan mula dikenali melalui kumpulan TEH TARIK CREW.
Pernah digosipkan dengan Noh dari Hujan. Berdasarkan kepada gayanya seperti artis dari luar negara,namun disebalik rupa dan penampilan yang ditonjolkan,dia merupakan salah seorang artis kelahiran dari Malaysia.
‘Single’ terbaru beliau yang bertajuk ‘what you waiting for’ yang merupakan kolaborasi bersama Colby O’Donis mendapat tempat di hati peminatnya yang amat meminatinya.
Beliau sebelum ini pernah menceburi bidang peragaan dan terlibat dalam pengiklanan komersial televisyen serta bekas pengacara ‘Channel V’. Bakat yang ada dalam diri beliau melonjakkan namanya lebih tinggi dalam bidang seni muzik. Amat berminat seni muzik hip hop,memberikan beliau suatu pengalaman berbeza sebagai artis perempuan hip hop di Malaysia.
Rasa bangga dengan usaha beliau yang melakukan kolaborasi dengan artis luar seperti Colby O’Donis yang merupakan artis baru meningkat naik di Amerika sana. Nyata bakat yang ada dalam diri Mizz Nina mampu memikat artis luar untuk digandingkan bersama dalam lagunya.
Bila dia nak menyanyi kat Biggest Hennessy Artistry (jenama arak) ni...macam tak best kan
Entahlah..tak tau nak kata apa..
