OOO

Isnin, Ogos 30, 2010

Kedai Nasi Lomak Power di R & R Nilai Plus Highway

Kalau balik dari kampung hb ..selalu singgah makan kat sini. Kadang-kadang sakit hati makan kat R & R kat Plus Highway. Kalau nak makan kami selalu singgah kat tempat makan kat jalan persekutuan. Sebab seriklah bila bayar dah mahal..pastu tak sedap.

Kat sini memang sedap nasi lemak dia. Kat R&R Nilai arah nak ke Kuala Lumpur. Walaupun harga dia mahal sikit tapi berbaloi.

suami akak memang suka ambil lauk puyuh goreng ...memang kena dengan selera kami semua.

Akak suka pulak lauk sambal kerang. Kalau bertolak pagi dari kampung..sampai sini dah tengahari..jadi tak yah masak. Makan kat sini ajer. Lagipun mana nak larat masak..sebab sampai umah badan dah penat.
macam-macam lauk ada
Tapi sayang sungguhlah sebab tak lama lagi R&R akan di naik taraf dan kedai ni pun akan bercuti sehingga pengubahsuaian siap Tak silap akhir tahun ni kot. Tentu rindu nak makan nasi lemak ni.

Minta-mintalah bila balik dari rumah fil lepas raya bukalah kedai ni..masa balik hari tu sebelum puasa tutuplah pulak kedai ni. Nak lepas gian.

16 ulasan:

  1. tergerak di hati nak komen, setuju kak, saya pernah singgah 2 kali dulu dan memang sedap nasi lemak dia

    BalasPadam
  2. btol ke? saya jarang berenti kalo sorang2. kalo kat nilai, da dekat sgt ngan bangi. lg maslas nak bereni, tapi nanti try la. thanks kak :)

    BalasPadam
  3. Suka puyuh goreng. Uh, rindu betul nak makan lagi. Balik BP, baru dapat lepas gian ;p

    Kalau saya, mana macam mana pun tak kisah asal sedap. Perut kenyang, senang betul hati ni. Nak berdendang lagu happy je kan kak. Hehe ;p

    BalasPadam
  4. suka makan nasi lemak ngan puyuh goreng....sedap kak

    BalasPadam
  5. lama betul rasanya tak makan nasi lemak

    BalasPadam
  6. Puyuh goreng RnR Nilai ni memang terbaik!! selalu makan kat situ kalau balik dari Johor

    BalasPadam
  7. kalu saye..dr kuantan nk ke KL..mesti singgah kt R&R Temerloh..

    nasi lemak bungkus ngan daun pisang terkeluar sket..sedap sgguh..

    BalasPadam
  8. olohh..tutup ke?
    baru nak cuba.

    BalasPadam
  9. sampai sini bau sedapnye..hehe, alahai tak lalu sana plak,kami pi utara..

    BalasPadam
  10. berbuka ngn nasi lemak pon layan gk kan kak ina..

    BalasPadam
  11. Sepanjang bulan pose ni lum dapat lagi makan nasi lemak...tapi sekarang tengah telan air liur berkali2

    BalasPadam
  12. fulamak kak...sambal kerang tu mmg terbaik laa..puyuh goreng pun xtahan tgk.sedapnyaaaa!

    BalasPadam
  13. aaa.. memang ramai singgah kat sini.
    Saya kalau ada meeting kat KL driver mesti singgah sini.

    BalasPadam
  14. wah..tak pernah singgah.selalunya sampai kat sini.kenyang lagie.boleh ajak encik suami singgah sini

    BalasPadam
  15. kena singgah nie kak, tak pernah lagik rasa, harap dapat makan sebelum renovation

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers