OOO

Selasa, Januari 25, 2011

Lepas Ni Tak Nak Sentaplah

Ingat tak lagi kisah akak kena kutuk tahun lepas. Klik sini jika nak baca http://www.kakinakl.com/2010/11/kena-kutuklah-pulak.html.
Ala pasal isu ashik pakai tudung yang sama tu.
Bila terjumpa Redmummy yang tengah hangat dengan isu blogger 1 juta...ada keluar dalam Berita Minggu. Sampaikan orang Nuffnang pun pelik...blogger manalah pulak yang dapat satu juta? Adakah salah reporter tu ataupun tersilap tafsir..entahlah..

Bila tenguk baju Redmummy kat event petang Ahad akak rasa eh...
macam pernah ku lihat baju pagi tadi. Tapi di mana yer..tapi akak tak beranilah nak tanya..
?
?


?

?
?






?







?




?


?
Bila sampai rumah dan bandingkan gambar
kat event tu dengan gambar dalam paper Berita Minggu ..walla.....
sama kan...la..la..la..jomlah tenguk pulak gambar close up..
?





?




?




?
kredit gambar cik liliy.com
Blogger yang kaya raya sebab dapat income ribu riban pun tak kisah nak pakai baju yang sama ni kan pulak blogger picisan macam akak,... yang nak sentap bila cik/encik anon nak kutuk.

Lepas ni akak tak kisahpun kalau ada yang kutuk sebab pakai tudung ker, baju,seluar, kasut, handbeg, pin tudung..seluar dalam..oppppppppp sensor.. .yang sama sebab akak bukan glam pun.

Tapi kalau ada yang kutuk
akak nak nyanyi lagu Ada Aku Kisah (Daydeck yang suka cakap camni)

p/s Redmummy jangan marah aaaa....akak nak relevenkan dengan kisah akak kena kutuk.

Encik/Cik Enon yang kutuk akak tu..pegilah kat blog redmummy.com pastu gi kutuk kalau nak rasa penangan dari beliau nanti. Ada berani ker?

42 ulasan:

  1. kak ina, pedulikan mulut orang, janji kita sendiri yang happy dengan apa yg kita ada....

    BalasPadam
  2. biarkan dia org nak kutuk ke..nak keji ke...kita bkn hidup dek pi=uji,bkn mati dek keji...mulut org...mereka yg cuma tau cari salah org tu sebenarnya takde keje lain...

    BalasPadam
  3. hahahahah, kak ina nk kenekan RM yerr. hik2...

    xpe, x payah sentap, kita ada redmummy sbg contoh. gilo apa nak tuka2 semua baju. org kayo pun x wat camtu

    BalasPadam
  4. betul tu kak ado den kesah ko... aku dengan dunia aku... aahahhahaa

    BalasPadam
  5. org yang kutuk tu mmg terbiat nak mampos la tu kak....

    BalasPadam
  6. org xde keje je sebok jga tepi kaen org. kite pkai slalu pon bkn nye tak basuh. dh kebetolan time snap pic tu pkai bende sme kn. aduii. dato CT pon ade pkai baju yg sme 2-3 kali. abaikan kak.

    BalasPadam
  7. hehehe... tuh ar.. kutuk la lagi

    BalasPadam
  8. elehh... beli baju, beli tudung.. tak mintak duit dia pun kaaaannss
    takkan nak beli, pakai sekali, pastu terus simpan dalam lemari kan kak ina
    hehe

    BalasPadam
  9. ala,pedulikan jek k.ina...mulut org...
    bestnyaaa.. bila la dpt jmpa k.ina...
    huhu

    BalasPadam
  10. alah kak ina..pedulik kan jer...

    BalasPadam
  11. jangan layan kak ..kalo ada org kutuk2 ni .

    BalasPadam
  12. isk isk cik anon...sampai ke situ yerrr dia perati...huhu abaikan jerr apa cik anon tue kata kak ina.....

    BalasPadam
  13. hahaha.. p/s akak tuh terbaekk dari ladang.. hohoho

    BalasPadam
  14. kehkehkeh,.janji sempoi kan kak!

    BalasPadam
  15. kak ina,jgn lyn..
    bukan kak ina beli baju guna duet dyeorang..hehe

    fasha and jejai putus!

    BalasPadam
  16. Akak pakai tudung apa pun tetap vogue..sumer org kenal kak ina kl..lagi satu biasanya org bertudung ni memang ada tudung peberet masing2x..kan kan..

    BalasPadam
  17. kak , janji kita tak nyusakan org ... menyakitkan hati org ....

    kita bahagia .....

    BalasPadam
  18. orang pun perasan gak kak..kak red suka baju ni kot

    BalasPadam
  19. org cakap macam2 kan, peduli kan janji kita tahu apa yang kita buat betul

    BalasPadam
  20. hehe.. alert gak kak ina.. bgs gak.ape kita wt xsume org akn ske..ade pro n kontra.. anon 2 saje je 2 nk sakitkan hati akak.. biler dh naik cm2 le cik anon kita..hahaha..

    event 2 utk advert kak. xtau cmne aie blh menyelit sorg.. hehe

    BalasPadam
  21. pandai jer RM nk bidas nnti klu kne mcm tue.. hahaha...

    BalasPadam
  22. me pun selalu pakai tudung yg sama, kalau tak merah, pink, kalau tak pink, merah ajer.jgn ler ada yg nak kutuk2 plak--cian akak kena kutuk--tu tandanya akak ada peminat yg sgt2 perhatikan akak pakai apa, buat apa hehehhe ala2 stalker gak tu :P

    BalasPadam
  23. yilek2 sudah.. kalau kita diam lame2 orang lupa lah..

    hehe..

    pengalaman kena kutuk entah berapa kali entah.. bio je lah.. hoho

    BalasPadam
  24. whoaa... bagus la akak skang dah think positive.... memang releven laaa....

    BalasPadam
  25. chaiyok la kak..peduli ape org nak kata apa pun ye tak? yg penting kita tak kaco orang.

    BalasPadam
  26. Alahai orang ni mcm2 sampai tudung org sama pun perasan.. tak pe tgk positifnya.. bahwa dia peminat tegar kak ina yg glamour nih

    BalasPadam
  27. abaikan je kak org2 camtu..
    bajet da banyak sangat pakaian la tu sampai nak tegur penampilan org..

    BalasPadam
  28. Akak nurul selalu kena mcm ni..kiranya dia selalu ambik berat pasal akak dan blog akak lah ye kak..kalau tak tak kan sampai dia perasan mcm tu sekali hehehe..

    Nurul dah lali dengan mulut2 longkang mcm ni entahlah apa yang diaorang dengki sangat tak tahulah kan kak..

    BalasPadam
  29. wah bestnya akak..saya pun perasan jugak kak..RM suka baju ni kot

    BalasPadam
  30. Ina..diorang jeleslah ina...cakap je...ada aku kesah...???

    BalasPadam
  31. org kalau nak mengata memang dia akan caaaarrriiii ja isu..biarkan saja kak ina..jgn pedulikan.bukan dia bg kita makan pun.

    BalasPadam
  32. kak ina, apesal kukis kak ina sama je? heheheh.. jangan sentap.. :p

    BalasPadam
  33. hehehe, masih ingat lagi baca kat entri lepas tuh. ingat dah abis....ada lagi eh tersimpan kat celah2? buang jer semua akak. walaupun sekecil beban yang kita bawa ke hulu ke hilir setiap hari, ianya tetap akan jadi berat.

    BalasPadam
  34. asal prangai baik baju apa kita pakai tak de ler penting sgt

    BalasPadam
  35. anon mula singgah blog mia akk..huhuh..risau..ehkehke..org kate ignore je lagi baek...ehhe..all da best kak ina..

    akk pegi event kat TS ahad ni x?

    BalasPadam
  36. hahahah,,,,siyes saya tak pernah kutuk hakak

    BalasPadam
  37. la pasal pakai tudung sama pun nak kutuk???? pendek akal betul lah dorang ni...

    biarkan je siluncai tu kejar labu labu dia kak. kang lama-lama nanti dia lemas sendiri

    BalasPadam
  38. haha..tak pasal2 RM kena.
    takpe for sure RM tak marah kak ina.
    eheh~

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers