OOO

Isnin, September 05, 2011

Sponsor Ke 2 Contest


Alhamdulliah dah ada sponsor yang ke 2 untuk contest yang akak anjurkan.  Sponsor pertama dari http://cikmin.com/.
Sape nak tenguk apakah contest itu  sila ke SINI.

Azura dari http://ecakefairy.blogspot.com sudi nak menaja lagi hadiah. 
  
Hadiah Pertama : 25 pcs cupcake 
Hadiah Kedua : 16 Cupcake
Hadiah Ketiga : 9 Cupcake

Tema & jenis cupcake terpulang kepada pemenang  bila  nak redeem..
Apa lagi jomlah join contest akak tu yer.

2 ulasan:

  1. Selamat Hari Raya, maaf zahir batin Kak Ina cayang. Along takmo masuk contest tapi nak mapin tu jer boley tak...hehe.
    Yana ada balik beraya, sonok nya KakIna. Tahun ni Along kurang seorang sbb yg sulung dah berlepas ke USA bulan pose baru ni.... sedey nya.

    BalasPadam
  2. Selamat hari raya kak ina..maaf zahir batin dari E-na...baru nak berjalan raya umah kwn2 maya...ada lg ke sekut raya...klu dh abis hidang kek lapis pun jadilah...hihii

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers