OOO

Ahad, Jun 17, 2012

Nak MInta Tolong Boleh Tak?

 Nak tenguk N3 terbaru sila scroll ke bawah yer

Akak ada masuk satu contest FB Julies Biscuits..(klik kat sini)...N3nya di SINI.

Salah satu cara dorang pilih pemenang adalah  melalui pengguna FB

Winners will be selected according to Julie’s panel of judging, based on the criteria as below:
i. Originality (20%)
ii. Creativity of the article and blog (20%)
iii. Content (40%)
iv. Community votes (20%) – Based on the number of readers’ votes given to the blog uploaded in Julie’s Facebook, by commenting “I Support this!”. (each reader has only one vote)
.

 Nak minta tolong ..camni  caranya 

1. Pergi ke FB Julie Biscuits pastu LIKE

    Gambar blog akak di barisan akhir sekali

 

3.  Cuma taip I SUPPORT THIS kat ruangan komen di SINI...tu sajer

Macam biasa kalau contest di FB  memang dorang  support habis-habisan..akak sekarang ni di ranking no 9.  Jadi akak nak minta tolong sesiapa yang ada akaun FB boleh tolong akak, jika sudi .

Akak mencuba ajer ..menang atau kalah akak terima dengan hati terbuka.

Sape yang sudi taip perkataan i support this..akak ucapkan ribuan terima kasih banyak-banyak


15 ulasan:

  1. panggilan kak ina saya jawab

    BalasPadam
  2. I support K.ina!!Done....Good Luck K.Ina

    BalasPadam
  3. sudah action .... all the best kak ina :)

    BalasPadam
  4. good luck kak ina..
    da komen da..hehe..

    BalasPadam
  5. pasti akn support kak ina!! smoga bjaya kak..

    BalasPadam
  6. akak...dah naik entri http://ayuarjuna.blogspot.com/2012/06/terbaekkk-tahniah-pemenang-peraduan-air.html

    BalasPadam
  7. setel dah kak. all the best!

    BalasPadam
  8. sudah... good luck kak ina... ;)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers