OOO

Rabu, Julai 18, 2012

Sazzy Falak Dan Atilia Layak Aaaaaa

Gi satu event preview handbag petang tadi
 Beg tangan berjenama yang mengancam jiwa raga
 Apakan daya aku tak layak untuk membawanya pulang dek kerana harganya beribu riban
Sazzy Falak layaklah..dia kan artis.  Cantiknya bila Sazzy menggayakan collection dari Bhumi Batik's kepunyaan Aishah Sinclair.  Sazzy Falak masih anggun walaupun telah mempunyai anak kembar Iman Lilly dan Tiara Rose yang di bawah jagaan ibu beliau jika Sazzy mempunyai tugasan di luar.  Akak suka berbual-bual dengan beliau..peramah dan tak kekwat.
Begitu juga penyanyi Atilia Harun yang mampu membeli handbag beribu riban ini.  Atilia begitu anggun mengenakan collection Bhumi Anggun.  Sesuai untuk di gayakan semasa hari raya nanti.  Yang bestnya Atilia masih ingat akak yang pernah berjumpa beliau di KLPAC tahun lepas.  Khabarnya akan ke Paris pada bulan Ramadhan nanti.
Telan air liur ajerlah..ibarat rama-rama berterbangan begitulah terbangnya impian hati nak menggayakan handbag yang cuma mampu di pakai oleh golongan yang mempunyai wang yang beribu-ribu lemon.

p/s korang dah bervangan nak beli handbag raya ker belum?

18 ulasan:

  1. Kadang2 tuh, bila dah jadi retis nieh, takyah beli pun, diorang bagi preeee je kan kak?yelah, nak artis pomot.Huhu...bestnye jadi retis...huhu

    BalasPadam
  2. Salam,

    Bgtaulah ribu riban tu berapa? hehe nak mengumpul ni....tapi kekadang mcm tak percaya je harga handbeg tu tinggi melangit!

    BalasPadam
  3. tape kak, bia beg rege satos due ratos jew tp dlm ada ribu riban..hehehe

    jgn beg ribu riban tp dlm penoh kad y nk kne byr hjg2 bln nnti..-hutang- lol

    BalasPadam
  4. wat balik gambar jer lah kak :)
    selalu pesan kat wife, beli mahal2 wat per, bukan boleh beranak pakai handbeg mahal2.. heheheh

    BalasPadam
  5. akak pun mampu cuma x nak jer beli...kan?

    BalasPadam
  6. xper laa kak...duit ribu riban akak ke lain kannnn?hehehe...sy beli beg murah2 jekk...janji leh letak barang, selesa n seswaii gitu

    BalasPadam
  7. cantik2 nyer....tada ke sapa2 nak sponsor kat i...hehehe.


    bajukurung budak utk raya!!
    www.bajukurungmurah.blogspot.com

    BalasPadam
  8. banyak2 pic last sekali tue menarik perhatikanku ...heheh..

    BalasPadam
  9. saya pun x mampu nak beli handbeg riburiban..raya nanti nak beli gak handbeg..cuma jenama yg biasa2 jer.

    BalasPadam
  10. Ala..canteknye sazzy..suke dia juge...
    Beg bribu riban? walaupun skrg tak minat bawak henbeg, harapnye mampu la bli satu one day...hehe

    BalasPadam
  11. cuci mata je tgk handbag harga camtu ;)

    BalasPadam
  12. tape kak beg ribu riban tu tak penting..kalo bwk riban tapi ade singgit je and bersama kad pastik tak guna gak hehehe (sedapkan atikan)

    BalasPadam
  13. insyaAllah moga one day akak akan dpt jg memiliki handbag tersebut :)

    chaiyok2 kak!

    BalasPadam
  14. Mungkin lebih bermanafaat sekiranya duit beribu tu,kita gunakan untuk membantu agama Allah SWT.Beg tangan yang cantik akan reput dimamah masa,namun amal ibadat yang kita lakukan didunia ,akan berkekalan pahalanya dan menjadi penyelamat di akhirat kelak.

    BalasPadam
  15. cantik jgk, beg kedua tuh nampak cantik kulitnya. tapi tak minat nak beli handbag macam tu, nak yg simple je.

    BalasPadam
  16. Handbag dalam blogpost ni telah dipilih menjadi feature di FB Saya Sangat Obses Handbag dan Kasut. Check it out!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers