OOO

Ad

Rabu, Januari 16, 2013

Wordless Wednesday #16






26 ulasan:

  1. Balasan
    1. oh yer ker saya di sini..ada tempat tempat tertentu yang jual kelapa bakar ni

      Padam
  2. kelapa bakar.. x pernah cuba.. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. nanti kamu nampak orang jual tepi jalan
      berhentilah..cubalah rasa.

      Padam
  3. listen listen listen... let me speak... when i speak ... you listen...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha ha ha..tanpa nama

      anda patut hormat pada orang yang lebih tua :)

      Padam
  4. sedap ke kak? lum prnh cuba lagi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. air dia panas..rasa ada sikit lain aaa dari kelapa muda biasa
      tapi orang kata elok buat ubat..yang bagusnya bakar dengan bara arang
      tapi skrg ni org guna gas lah pulak

      Padam
  5. Balasan
    1. iyerlah tu sha..dah pernah cuba ker belum>?

      Padam
  6. Pernah minum, rasa macam asap2 sikit kan,sekali-sekala boleh juga layan kan kak ina.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Imran yang nak sangat rasa..akhirnya dia tak lalu minum..
      kami semua yang perabiskan akhirnya

      Padam
  7. assalamualaikum kakina...wah kelapa bakar sedap x rasanya...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. mualaikumsalam mas

      lebih suka dengan kelapa segar..terutama kelapa pandan..sedap

      Padam
  8. kelapa bakar ni memang panas-panas ke dia hidang?

    BalasPadam
    Balasan
    1. iyerlah ohcikgu...mestilah dia terus letak atas meja..
      tapi kenalah tunggu sejuk sikit baru leh sedut

      Padam
  9. Balasan
    1. iyerlah sury..dah kelapa tu di bakar..kenalah panggil kelapa bakar

      Padam
  10. tak penah cube,kat mane kak?

    BalasPadam
  11. nanti nak cuba bakar sendiri kat umah laa... hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan nanti umah kamu terbakar udahlah hazman :)

      Padam
  12. Tak pernah lagi cuba minum kelapa bakar ni. Selalu tengok je. Hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak cubalah yer..kalau tak sedap kasi orang lain habiskan

      Padam
  13. dah lama benar tak makan kepala bakar ni. kat banting ada satu kedai yang jual.

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh kamu dah pernah rasa ek titan..tak berapa sedap kan..akak tak suka sangat

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers