OOO

Isnin, Julai 22, 2013

Terkena Panggilan Hangit Lagi

Pernah sekali terkena panggilan hangit..tapi bukan dari HotFm yer..kali ni terkena lagi.

Baru nak pegang stereng keta..Imran baru naik keta pulang dari sekolah

Hp berdering-dering..akak teruskan drive

Imran tolong jawab..mak tengah drive ni

Hello..sape ni..

Mak dari balai polis?

Berderau darah akak dibuatnya..terus cari tempat selamat berhentikan keta.

Hello..

Hello ..saya nak tanya bila anak akak nak bayar duit saya!!! (suara punyalah garang)

Kenapa pula?

Dia ada pecahkan keta saya...

Eh..dia tak bagitau akak pun...(gabra akak dibuatnya)

Nama anak akak Fairuzkan..

Eh eh...fairuz...(nama anak akak Firdaus..kan dah kantoi)

terus teringatkan sesorang yang pernah kenakan panggilan hangit kat akak lama dulu
Terus berasap akak dibuatnya...

Apa lagi..

akak tengah drive ni..kamu ni.........pot pet pot pet pot petttttttttttt

Nak tau sape!!!!!! 

gangster dari kampung pisang 
 




14 ulasan:

  1. Hehe.. nasib xapa2. Bahaya jugak kalau tgh memandu tu. Apa2 pun gurauan boleh diterima jika bersesuaian kan kak ina?

    BalasPadam
  2. hahaha. terkono eh kak . nak kena eyriqazz ni. nanti kalau saya jumpa saya piat telinga dia, hehehe

    BalasPadam
  3. hahahaha....terkena lagi ye kak....hobi betul si gto ni buat panggilan hangit... :P

    BalasPadam
  4. Hahhahaha sabo je lah asyik kena kan akak je ek :)...

    BalasPadam
  5. assalamualaikum kakina...wah kena lagi yer...;)

    BalasPadam
  6. Kalau ada kat depan mau kena lempang2 manje eh kak?

    BalasPadam
  7. Hurmm... rajin betul dia buat tapi asyik kantoi je la kan

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum. kahkahakh siot je terkena lagi ek kak ina. heee nasib baik tak jadi pape time drive tu. ish3 :)

    BalasPadam
  9. haha..camana leh kena nih..

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers