OOO

Rabu, Ogos 20, 2014

Awang Mahyan Cafe Lutong Miri

Assalammualaikum semua

Sekali kali makan luar..apa salahnya kan.  Kali ni kami pekena kat Awang Mahyan Cafe, cawangan selepas dekat Bintang Mall.

Pernah gak cuba kat sana, kira oklah kat tekak akak.
Restoran ni terletak deretan kedai baru, berdekatan dengan Pasaraya New World Lutong.
teh-C peng  
 mee jawa...ada satay lah pulak..lain kan 
 bihun bakso
Lalapan Ayam

8 ulasan:

  1. Menu yang menarik. Kecur air liur dibuatnya

    BalasPadam
  2. Wah.. sedap2 makanan tu Kalau pi KL boleh lah cari tempat ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ismail...bukan kat kl tapi kat miri sarawak lah :)

      Padam
  3. sedapnyeee.. adoihh baru nak start diet balik esok..terliurrr sudaaahh

    Mobile Water Filter? Ade ke?

    BalasPadam
  4. Kak Ina.... rasanya kat kuching pun ada menu Mee Jawa makan dengan sate tu.... memang sedap la bila kuahnya bercampur... kenyang sungguh

    BalasPadam
  5. kadang2 boring juga masak tiap hari.takde selera,,

    BalasPadam
  6. ANtara makanan kesukaan saya he3... memang terbaik la..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers