OOO

Khamis, Ogos 07, 2014

Shukie Cafe Miri

Assalammualaikum semua
Mula makan kat sini masa melawat suami yang menginap di McCities di Jalan Bulatan tahun lepas.
rojak buah..tak berapa umphh kat tekak akak
gado-gado..ok lah
air batu campur..umphhh lagi kat semenanjung
 nasi ayam
Ira gemar minum air ni
Imran pula suka order Air Milo Dinosaur 
Baby kailan bawang putih..sedappp
nasi kosong dan citarasa sayap.  



Shukie Cafe 
Lot 2396, 
Ground Floor Piasau Business Park, 
Jalan Bulatan, 98000 Miri Sarawak 
Telephone : 6 012 - 8876272 
Telephone : 6 085 - 659100

7 ulasan:

  1. takde ke cawangan kat KL ni kak ina,,,jauh benor nak ke miri tu..huhuhu

    BalasPadam
  2. citarasa sayap ke nama chicken wings tu. hehe. kretif. lalapan itik tu agak menarik.

    BalasPadam
  3. lalapan itik tu macam nasi penyet yer?

    BalasPadam
    Balasan
    1. lain sikit sebab lagi banyak bahan sampingan :)

      Padam
  4. Tengok ABC tu pun nampak tak menyelerakan. Ais pun kasar.

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers