OOO

Selasa, Julai 05, 2011

Kempen Celcom "Who Will Win"-Harimau Malaya, Chelsea ataupun Arsenal?

Who Will Win...Who Will Win..Who Will Win..begitulah riuh rendahnya paluan gendang dan jeritan dari
orang ramai yang datang pada 4hb. Julai 20011 (Isnin) sempena pelancaran kempen terbaru "Who Will Win" atau "Siapa Akan Menang" dibawakan khas oleh pembekal utama telekomunikasi Celcom Axiata Berhad.
Kempen "Who Will Will" atau "Siapakah Yang Akan Menang" ini telah dilancarkan oleh Dato' Sri Sazalli Ramly, Ketua Pegawai Eksekutif, Celcom Axiata Berhad di Menara Celcom, Kuala Lumpur.

"Ianya salah satu cara untuk memberi ganjaran kepada pengguna setia Celcom dan juga memperkenalkan produk dan perkhidmatan yang bersesuaian dengan gaya hidup terkini.

Celcom ialah syarikat telekomunikasi rasmi bagi perlawanan Malaysia XI bertemu Arsenal dan Malaysia XI bertemu Chelsea.

Perlawanan yang dianjurkan oleh Football Association of Malaysia (FAM) akan memaparkan aksi perlawanan 2 kelab bola sepak terkemuka EPL (English Premier League) Arsenal Asia Tour 2011 dan Chelsea Asia Tour 2011 pada 2 tarikh yang berbeza.

Kempen ini diadakan untuk memberi peluang kepada pengguna-pengguna Celcom supaya dapat menonton aksi perlawanan bola sepak kelab terkemuka Liga Perdana Inggeris iaitu Arsenal dan Chelsea yang akan menentang pasukan bolasepak negara kita iaitu Harimau Malaysia yang akan diadakan di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Encik Afizulazha Abdullah iaitu Ketua Operasi, Celcom, Advance Data, Celcom Axiata Berhad menerangkan bahawa semua pengguna Celcom mempunyai peluang mendapatkan jersi pasukan Arsenal ataupun Chelsea yang telah siap ditandatangani oleh pemain-pemain terbabit.

Katanya antara hadiah menarik yang ditawarkan lagi ialah tiket menyaksikan perlawanan itu secara percuma.
Jangan lupa yer..Malaysia vs Arsenal pada 12hb. Julai 2011 pukul 8.45 pm
Malaysia vs Chelsea pada 21hb. Julai 2011 pukul 8.45pm.
Dapatkan tiket perlawanan sebelum kehabisan.
"Kami berasa gembira kerana dapat bekerjasama sekali lagi dengan Celcom yang akan menjadi syarikat telekomunikasi rasmi bagi perlawanan bola sepak yang menjadi sejarah di Malaysia" kata Julian Kam, Ketua Pegawai Eksekutif Pro Events selaku promoter perlawanan ini.

Kempen "Who Will Win" akan berlangsung selama 10 hari iaitu cabaran mengundi bagi acara terbaik termasuk sukan dan gaya hidup yang menawarkan pelbagai hadiah menarik.

Senang ajer cara nak menyertainya, anda perlu menyertai semua aktiviti yang telah di sediakan oleh Celcom.
Nak dapatkan jersi dan tiket percuma?
Type ON WIN dan hantar ke 23696 dan undilah pasukan pilihan anda melalui SMS dan jawab soalan yang telah di sediakan. Nanti korang pilihlah pemain mana yang paling handsome "Aidil ataupun Torres" ataupun penyerang terbaik "Safee Sali vs Van Persie".
Bagi goal alert pula, type "ON ARS" untuk Arsenal atau "ON CHE" dan hantar ke "26060".
Antara aktiviti lain ialah :-

Football Goal Package and Live Updates : subscribe to Arsenal and/or Chelsea package to receive goal alerts, results and match highlight etc at your favourite team.

Mirror Football : Mirror Football is part of the Daily Mirror, an award winning Uk newspaper, and is widely recognised as teh most respected football news source in the UK. Mirror Football news alerts feature breaking news, exclusive interviews with the players and managers and insightful articles from UK's most respected pundits;

Who Will Win Trivia : download MMS greeting card and give the best shot in answering the quiz questions.

Longest 'gooooooooooooaaaaaaaaallllll' cheer : dial '2299009', answer simple questions and record the longest 'goal' cheer; and

Airtime Transfer : perform three transactions or more in a week and be eligible to get RM50 AirCash and win fabulous prizes
Apa pula ada gambar Anuar Zain vs Maher Zain bila cerita tentang bolasepak ek. Kalau peminat Anuar download their call me tones to vote who you like best dan sekiranya peminat Maher Zain buat juga langkah yang sama.
Sementara itu, Shazali berkata, syarikt turut menyusun strategi bagi melancarkan lapan produk terbarunya kepada pelanggan Celcom sebelum akhir tahun ini.

Untuk keterangan lanjut mengenai Kempen "Who Will Win", pergilah ke website Celcom.


Jom ramai-ramai kita pergi ke Stadium Nasional Bukit Jalil pada tarikh tersebut dan jadilah penyokong setia pasukan bolasepak Malaysia @ Harimau .

p/s Korang sokong sape?

7 ulasan:

  1. Harimau manja MALAYA la :D Huhuhu :D Ad masa akak g la jenguk blog baru sy nie: http://notifikas1.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. amboi kak , layan bola ye..

    zr kalau en somi tgk , baru zr tgk .. kalau x , x layan pun.. kecuali adik pempuan zr yg ke 4, sume nama dia hafal

    BalasPadam
  3. Uuuuuuhhh!! Awak nampak biru heheh :)

    Bila nak masak buka blog K'Ina ini,
    Dah bukak pulak kecur dah tentu,
    Harimau Malaya tentulah pilihan hati,
    ManU pula idaman kalbu.

    ahakkksss!!
    Choopp! Off topic laa pulakk kui3..

    BalasPadam
  4. mestilah sokong harimau muda dan harimau malaya walaupun peminat Arsenal...

    BalasPadam
  5. Salam.semoga pasukan Malaysia akan mempamerkan aksi yang cemerlang menentang kelab2 dari epl nanti.. :)

    BalasPadam
  6. zool: betul tu,memang minat arsenal gak tapi nanti pakai jersi malaysia

    BalasPadam
  7. nasib baik saya kena keje aritu...kalau tak dapat gak amik gambar ngan staf nuffies yang baru...

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...