OOO

Selasa, Oktober 09, 2018

SUSU UHT FERNLEAF BERKHASIAT UNTUK KELUARGA ANDA

JENAMA YANG DI PERCAYAI TURUN TEMURUN

Pernah dengar kan lagu ni..lagu yang selalu berkumandang di radio dan tv sejak zaman berzaman.  

Ibu...ibu..
engkaulah ratu hatiku
bila ku berduka
engkau hiburkan selalu

Lagu susu legend ni tau....

Susu adalah merupakan salah satu daripada minuman yang mempunyai khasiat yang lengkap yang baik 

Kami adik beradik memang telah di ajar untuk minum susu setiap hari oleh kedua ibubapa kami.  

Mak dan abah percaya dengan khasiat susu yang dapat memberikan tenaga dan nutrisi buat anak-anak mereka. Bila akak dah kawin dan dapat anak, akak pun ikut cara mak dan abah akak.  

Benda yang baik patut di ikuti dan di jadikan panduan untuk membesarkan anak anak akak. Dah menjadi tanggungjawab ibubapa memberikan apa yang terbaik untuk anak mereka..betul tak? 

Sudah tentu kami sekeluarga akan memilih susu yang terbaik untuk keperluan keluarga kami. Pilihan yang paling baik ialah susu yang kaya dengan kandungan kalsium serta berkualiti.  

Susu juga penting untuk tumbesaran kanak-kanak kerana merupakan sumber kalsium dan protein untuk menguatkan tulang dan gigi supaya kuat dan sehat. 
Kalsium yang bergabung dengan fosforus untuk membentuk kalsium fostat yang merupakan bahagian penting dalam hidroksiapatit (memberikan struktur dan kekuatan tulang).
Pilihan kami dah tentulah Susu  Fernleaf.  Jenama ini telah berada di Malaysia sejak sekian lama dan sentiasa menjadi pilihan.

Kini susu Fernleaf di sediakan dalam pek UHT baharu dan mudah untuk di minum dan di bawa ke mana mana sahaja.

Cucu berdua ni paling suka dengan pek baharu rasa coklat, sekejap ajer habis 1 kotak.


Susu  Fernleaf adalah antara susu yang kaya vitamin D dan banyak nutrien penting termasuk kalsium, protein dan vitamin A, yang ke semuanya di perlukan untuk tumbesaran kanak-kanak.
Penuh dengan nutrien, kaya dengan kalsium untuk menguatkan tulang. Amalan minum susu amat penting untuk diet harian anak yang masih bersekolah seperti anak saya Imran.


Menyediakan sarapan pagi juga mudah bagi ibu ibu kerana susu UHT Fernleaf mudah di minum setiap pagi untuk memberikan tenaga sepanjang hari.


Selain dari kanak-kanak,  remaja, orang dewasa dan juga warga emas di galakkan untuk menambah pengambilan susu kerana diet yang seimbang dan sihat penting untuk mengekalkan tenaga dan menjaga kesihatan badan.


Fernleaf, adalah jenama susu keluarga No. 1 di Malaysia sebagai Trusted Goodness™ para ibu Malaysia untuk keluarga mereka.

Fakta mengenai susu Fernleaf



Di New Zealand, lembu tenusu mereka dapat meragut rumput secara bebas, tanpa terkurung dalam kandang.
Rumput  yang berkualiti tinggi dan terbaik dari alam supaya lembu dapat menghasilkan susu berkhasiat yang berkualiti tinggi. 

Hasilnya, susu lembu Fernleaf mempunyai sumber makanan semulajadi yang kaya dengan kalsium yang mudah diserap dan digunakan oleh tubuh. 


Sebab itu, susu Fernleaf menghasilkan susu lebih baik daripada lembu yang dikurung dalam kandang.

Selain itu, susu Fernleaf juga mengandungi banyak nutrien penting lain seperti protein yang berkualiti tinggi, Vitamin A dan D.

Dengan tanah yang subur, kadar hujan yang baik dan cahaya matahari yang banyak menjadikan New Zealand adalah salah satu lokasi pilihan bagi menghasilkan susu lembu terbaik di dunia.
Lembu tenusu di New Zealand  menghabiskan 90% masa untuk meragut rumput secara bebas, oleh itu dapat menghasilkan  kandungan vitamin D berbanding dengan lembu tenusu yang lain.                         

Lembu lembu  di ladang Fernleaf juga  menghasilkan susu secara semulajadi tanpa menggunakan sebarang bentuk penggalak susu.

Pengalaman lebih 140 tahun ini membolehkan Fernleaf memastikan kualiti yang dihasilkan adalah yang terbaik pada setiap peringkat pengeluaran susu bermula daripada peringkat awal hingga kepada pengedaran produk kepada pengguna.  

Jadi tak hairanlah mengapa susu Fernleaf telah mencapai standard khasiat tertinggi dalam produk tenusu di negara ini.

Banyakkan kebaikan susu ini. Jadi dapatkan susu UHT Fernleaf untuk diri sendiri dan keluarga dan jadikan kebaikan susu yang di perbuat dengan 100% susu dari New Zealand pilihan susu keluarga anda.
Minumlah  susu setiap hari
Susu UHT Fernleaf di nikmati bersama
Kesihatan tubuh harus di hargai 
Jadikan amalan untuk bertenaga


Boleh di dapati di pasaraya hyper, pasar raya dan kedai-kedai di seluruh negara pada harga RM5.70 bagi satu set 4 pek (200ml setiap pek) dan RM6.60 bagi setiap pek 1 liter.


Memang menjadi pilihan kanak-kanak sebab 100% Mmmmm terutama susu coklat.  Susu yang sesuai untuk dinikmati oleh seisi keluarga.

Boleh di dapati dalam tiga pilihan yang hebat
😍Penuh krim
😍Rendah Lemak
😍Coklat

Dapatkan segera di pasaran dah pasti akan memenuhi setiap citarasa yang berbeza dalam keluarga anda.


Jom LIKE
https://www.facebook.com/fernleafmalaysia/




1 ulasan:

  1. wah! berselera anak2 kak ina minum susu UHT fernleaf ni. abam Kie follows your blog.. www.zukidin.com

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...