OOO

Khamis, September 02, 2010

Takoyaki-Kudapan Jepun Lagi

 Bulan puasa kalau buat takoyaki memang kenyang.  Tak yah lagi makan nasi.  Kali ni beli  nori halus...kalau nak diikutkan tak yah beli nori tak per..tapi beli dah tabur nampaklah cantik sikit.


Ada yang tanya kat mana nak  beli acuan ni.  Akak pun order dari member.  Kalau nak buat sangat boleh guna acuan kueh cara.  Klah..kalau nak tenguk resepi gi ajer ke takoyaki.

8 ulasan:

  1. uwaaaaa!! tak menahan tengok gambar takoyaki ni..nak sangat buat..tapi nak jugak tunggu acuan tako nya dulu..huhuhu...

    p/s minta tolong kak ina beli kan bahan2 tako ni pastu kurier kan boleh?

    BalasPadam
  2. kak ina, saya tau dorayaki jer..hehe!

    BalasPadam
  3. saya pun tahu dorayaki jugak..doraemon suka makan..hehe

    BalasPadam
  4. best betul kalau dpt merasa takoyaki puasa2 ni. sume org kata sedap...sedap... nak satu kak ina!

    BalasPadam
  5. salam kak,

    kat j j setiawangsa ade jual,saya dah merasa sedap..3 biji 4.30 huhu

    tadi lps kje p sogo jap,kat supermarket sogo pon ade jual

    saya rase juge,xsedap..rase tepung jer..tgk pekerja tu buat mcm seronoknya golek2 tako

    BalasPadam
  6. hari tu makan, rasa masin sikit.. beli kat jusco, tak tau rasa sama ke tak.. tak boleh makan banyak, muak..

    BalasPadam
  7. xpernah makan makanan jepun selain sushi. nampak sedap je

    BalasPadam
  8. tahan mata n tahan perut... hehehe

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers