OOO

Isnin, September 30, 2013

EPHYRA MEMANG ADA UMPHHHH :)

Assalammualaikum semua

Ingat tak akak pernah cerita tentang produk EPHYRA-Terujanya nak cuba yang akak war-warkan pada awal bulan lepas? 

Sejujurnya akak memang tak pernah mengamalkan apa-apa produk untuk lawa kecuali masa lepas pantanglah.

Suami akak dah syorkan akak ambil produk dalaman sebab dia kata muka akak nampak kusam dan dah mula keluar macam-macam..dia sanggup yang keluarkan duit tapi hati akak ni degil..buat derk ajer

Bila teman syorkan akak try produk ephyra ni, hati rasa cam tak percaya ajer bila baca kebaikan produk ini.  Tapi anak-anak suruh akak cuba dulu..berkesan ataupun idak.

Bila dah mula pada awal bulan lepas, dalam 2 minggu dah mula rasa perubahannya sedikit.  Yang paling akak perasan ialah :

Pelawasan
Dulu kalau akak tak ambil buah-buahan memang susah nak membuang setiap pagi.  
Sekarang ni tak payah ambil buah pun setiap pagi memang ke tandas.

Tenaga
Bila dah minum ephyra setiap pagi tanpa miss, rasa badan ni tak penat macam dulu.  Nak bangun pagi tak rasa malas dan yang paling best dah kurang tidur siang
 


Tumit Kaki 
Dari sejak dah beranak pinak ni, akak memang mempunyai masalah tumit kaki pecah.  Sekarang syukur alhamdulliah dah makin kurang masalah tumit pecah.


minggu pertama..
Kulit Muka
Dari muda lagi kulit muka akak memang ada jerawat..adatlah kan sebab kulit muka akak kulit berminyak, nasib baik ada yang sudi pinang akak ni..:).  Jadi dah tentu parut tu masih ada sehingga dah beranak lima kan.

Yang paling akak perasan lingkaran hitam kat bawah mata dah berkurangan, liang-liang pori bekas jerawat dah makin mengecil dan berkurangan serta kulit nampak lebih sehat, lembab dan cerah..syukur alhamdulliah berbaloi gunakan eyphra ni.
 
 minggu ke tiga
Gambar tak edit tau..anda rasa ada perubahan tak?  Akak perasan muka akak glow glow lah :) jeragat makin tipis dan berkurangan, terasa terasa kulit lebih licin dan flawless..senang nak tepek foundation atau bedak compact.


Yang paling penting kedutan dan garis halus makin berkurangan tapi belum hilang sepenuhnya lagi lah sebab baru guna 3 minggu ajer,belum pun habis satu kotak lagi..akak puas hati bila tenguk ada perubahan.  Tentu suami akak terkezutt tenguk akak ni...al maklumlah dah tinggal berjauhan ni..jumpa sekali sekala ajer :)

Bila dah guna Ephyra, kulit Memey  lebih anjal, lembab halus dan tona kulit menjadi sekata serta melicin, mencerah dan menegangkan kulit (anti penuaan) setelah mengambil Memey menghabiskan sebanyak 3 kotak.
Akak kenalah tunggu habis 3 kotak baru nampak bebeno perubahannya kan..

Insyallah manalah  tau kulit jadi cantik cam Memey tu.  Akak baru ajer mula kotak ke 2...target akak  nak tenguk kulit muka akak bertambah tegang, bertambah mulus dan halus, bekas jerawat dan jeragat hilang terus dan  jeragat dan segala noda di muka..ahaks.
Insyallah jika akak berdisplin dan tak tinggal satu hari pun dan yakin mana tau semua itu akan menjadi kenyataan.


Melegakan/Mengurangkan sakit dan radang sendi
Yerp memang betul..ini lah yang paling best sekali.  Akak dah pernah buat  Operation knee arthroscopic di kedua belah.  Kali pertama pada bulan April 2012.  Memang kena ambil ubat-ubatan untuk melegakan kesakitan di lutut dalam masa setahun akak kena sembahyang duduk sajer.  Tak boleh sujud sebab lutut rasa sakit bila kena kat lantai.

Kali 2 buat pada bulan Mei 2013, kali ni pun kena ambil pain killer dan vitamin tulang rawan setiap hari macam kali pertama juga.  Akak tak boleh berdiri dan jalan-jalan terlampau lama, nanti terasa sakit di lutut.  Tu sebab dalam bulan pertama hingga bulan ke tiga akak jarang nak pergi event kecuali event yang dapat fulus.

Sejak akak ambil ephyra akak cuma ambil bila perlu ajer boleh berjalan-jalan dan akak pun dah jarang makan ubat doktor.

Kenapa Eyphra Patut Di Percayai 
Pihak Eyphra  telah menjalankan R&D yang terdiri daripada pakar-pakar  penyelidik tempatan dari UKM, USM dan UM. Diproses di kilang yang mendapat taraf GMP  dan  berjaya menghasilkan Ephyra produk yg bermutu tinggi & mengikut lunas undang-undang & selamat digunakan.❥❥  

Itulah RAHSIA  mengapa Ephyra produk yg berkualiti tinggi & semakin mendapat di hati penggunanya
 
 ❥❥ KEISTIMEWAAN EPHYRA ❥❥
Sesuai untuk lelaki dan perempuan
Anda dapat merasai kesan dalam 10 hari
Menggunakan gabungan antioksidan terhebat didunia
Merawat serta mencegat jerawat
Wajah cerah berseri tanpa perlu SUNTIK

Mengecilkan liang roma
Merawat Eczema dan Prorisis
Mencegah kedutan dan kekenduran pada kulit
ALTERNATIF kepada SUNTIKAN VITAMIN C dan GLUTATHIONE
Menghilangkan Tompok Hitam dan Parut
Kesan Pencerahan Yang Menakjubkan
Meningkatkan fungsi setiap sel & melambatkan proses penuaan
Mencegah kerosakan KOLAGEN
Meningkatkan daya ketahanan badan
Rambut dan kuku menjadi lebih sihat
Melindungi daripada sinaran UA-B
Menyembuhkan luka dan mencegah parut
Badan menjadi lebih sihat dan bertenaga
Membantu Menyah toksik dan pencemaran didalam tubuh dan menghasilkan kulit lebih cerah
Testimonial di bawah adalah sharing dari pengguna sebenar EPHYRA yang sgt berpuas hati.
EPHYRA juga baik bagi ibu-ibu yang masih menyusukan bayi mereka, jangan  risau yer kerana  EPHYRA tiada  kandungan yang merbahayakan kerana ianya 100 % semulajadi, selamat untuk di minum, tiada tambahan gula, tiada bahan pengawet, pewarna ataupun perisa tiruan.  Bebas hormon,steroid dan juga bahan kimia.
EPHYRA banyak membantu mereka dalam menambahkan kuantiti susu badan. Memang selalu menjadi  masalah kepada ibu-ibu yang masih menyusu bayi mereka tetapi susu badan tidak mencukupi atau pun sedikit. Oleh itu EPHYRA dapat membantu ibu-ibu ini untuk menambahkan lagi susu badan. 
Tentunya EPHYRA sangat sesuai dan selamat di minum oleh ibu2 yang baru bersalin dan yg masih lagi menyusukan bayi.
Selain khasiat yang bagus yang dapat menambahkan kuantiti susu ibu, EPHYRA juga terbukti memberi manfaat pada bayi yang disusukan dimana bayi akan jadi lebih sihat, kulit baby jadi lebih cerah dan gebu. 
 CARA PENGAMBILAN: 
1) Masukkan 1 sachet (15g) ke dalam shaker
2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang
3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.
4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.
5) Cara yang sesuai untuk pengambilan EPHYRA adalah semasa perut kosong, untuk penyerapan kadar maksimum. Di sarankan ambil pada waktu pagi atau malam sebelum tidur, atau kedua-dua sekali ikut citarasa masing-masing.
 Pada  2 October - 6 October akan datang EPHYRA akan berada  di booth 0078 di Halfest Expo Exhibition ( Ekspo Makanan Halal Terbesar di Malaysia ) di Mines Convention Centre Seri Kembangan Selangor.  
Oleh kerana status HALAL EPHYRA telah di beri keutamaan untuk menyertai ekspo ini.  Pentingnya HALAL kerana makanan yang baik lagi halal akan memberikan kesihatan yang baik kepada seluruh tubuh badan, sebaliknya makanan yang tidak berkhasiat boleh mendatangkan pelbagai penyakit.  
Islam sendiri amat mementingkan aspek khasiat dan kebersihan supaya apa yang kita makan itu benar-benar membawa manafaat dan bukannya kemudaratan.   Begitulah juga dengan pihak Oceanlife Marketing Sdn Bhd selaku pengeluar produk EPHYRA yang sangat menitikberatkan kualiti dan HALAL produk EPHYRA untuk kebaikan semua pengguna.  
Banyak lambakan produk di luar sana yang sebenarnya tidak mempunyai status HALAL yang sah dari Jakim.  Sebagai badan kerajaan Jakim yang tentunya jika status HALAL telah dikeluarkan  pihak Jakim telah  membuat penilaian yg sangat teliti tentang tahap keselamatan produk dan tahap halal setiap produk.
Setiap permohonan HALAL dari JAKIM memerlukan sijil kelulusan KKM ( Kementerian Kesihatan Malaysia ) baru boleh mohon status HALAL.
So pada mana-mana produk yang diluar sana yang ashik mewar-warkan status HALAL, adakah ianya benar-benar HALAL dari Jakim atau setakat print logo sahaja. 
Kerana itulah Oceanlife Marketing Sdn Bhd menyertai ekspo HALFEST ini untuk membawa EPHYRA ke tahap lebih tinggi dan mendapat kredibiliti dan kepercayaan pengguna sebagai produk yang cukup berkesan dan tentunya SELAMAT dan HALAL.
Semasa Halfest Expo Exhibition banyak harga promosi yang di tawarkan oleh EPHYRA khas untuk pengunjung ke booth dan banyak juga cabutan bertuah yang menarik menanti pengunjung ke booth EPHYRA di sana nanti.  Jadi jangan lepaskan peluang yang menarik ni tau.

Berita baik untuk pembaca blog akak ada promosi istimewa tau.
Untuk  2 kotak harganya cuma RM380.00 sahaja..bila nak beli sebut ajer anda pembaca setia blog kakinakl.com.  
Kini EPHYRA ada dalam bentuk TRIAL PACK untuk sesiapa yang nak cuba rasa dan merasai  kesan yang menakjubkan  dalam tempoh 10 hari sahaja.
HARGA TRIAL PACK : RM 68 (semenanjung) / RM78 (sabah/sarawak)

Untuk maklumat lanjut, layari laman website official - http://oceanlife2u.com/

 


3)instagram- ephyra2u

Untuk info @ pembelian email ke

info@oceanlife2u.com

Berbaloi-baloi menggunakan EPHYRA
**Nota: Jangkaan perubahan adalah bergantung pada setiap individu. Kadar perubahan yang dinyatakan adalah berdasarkanpengalaman penguna sendiri. Ada individu yang memperoleh kesan yang cepat serta ada yang sedikit lambat. Namun, kesan dan perubahan ADALAH POSITIF.

19 ulasan:

  1. Salam Kak Ina,

    Wah2...gambar terbaru tu nampak glowing gitu..memang nampak beza kak, tahniah! seronok guna ephyra ni kan kak?, yan pun puas hati sangat sebab ngam pulak dengan Yan, sebelum ni ada mencuba produk lain tapi tak sesuai.

    ehemm..lepas ni cik abang balik terkejutlah, anak dara mana pula dalam rumah tu..hihihi

    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  2. wah wah waaaahhh... kak ina pun buna ephyra yea... mesti rasa best je kan? terbaik laaaah!!!

    BalasPadam
  3. kalau ada LOGO HALAL,,, yakin sikit nak minum kan Kak Ina?

    BalasPadam
  4. As-Salam Kak Ina..kembali ziarah blog Kak ina.selalu juga jadi silent reader kat sini .tapi kali ini nak tambah kawan dengan Kak Ina. Banyak info menarik di sini.jom kawan kat dapur saya pula.thanks!

    BalasPadam
  5. sekarang ramai bloggers dah makan ephyra....sure berbaloi-baloi......

    BalasPadam
  6. mmg teringin nak try ephyra ni hehehehe

    BalasPadam
  7. assalamualaikum kakina...teringin nak mencubanya...;)

    BalasPadam
  8. Ephyra ni memang best, kan akak? I pun minum, kesan dia ketara sangat!

    BalasPadam
  9. Nampak muka akak dah makin cantik dan halus mulus

    BalasPadam
  10. Salam,

    being an authorised EPHYRA dealer, im so excited to share with you the product that has giving wonders to most of the ladies out there.

    FYI, im selling EPHYRA at a very good deal! (below market price for sure!)

    let me know if you are interested :)

    spread the love!

    Izza (EPHYRA Authorised Dealer)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    BalasPadam
  11. terbaik.dh tengok beberapa blogger yg cuba produk ni..semua bg feedback bagus..

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum Kak Ina

    bertambah ceria kak

    BalasPadam
  13. ramai komen positif ttg EPHYRA.
    Good Luck kak Ina.
    Nanti nak sambut menantu, mak mertua pun comel juga hihihi

    BalasPadam
  14. Ramai yang memberikan maklumbalas positif mengenai produk ini.

    BalasPadam
  15. Akak, rasa dia cemana? Betul la nampak perubahan wajah kak ina macam moist je.

    BalasPadam
  16. Kak Ina, wah memang ketara perubahan pada kulit muka tuh. Saya pun ambil produk ni, tapi tak ada pulak kesan gitu. I guess lain org, lain kesannya, dan lain tempoh masa perubahan. Apa yg pasti, saya tetap teruskan coz memang terasa bertenaga dan lancar sistem penghadaman :).
    -fairy-

    BalasPadam
  17. Sekarang produk ephyra boleh diperoleh dngn harga rm66 include postage uolls ..i excited ni dpt ngn dealer terbaik..meh nk share ni no nye ..what app je no 01152897268..mmg beebaloi ..terbaik la ephyra

    BalasPadam
  18. Greetings admin
    I like your topic, after reading your article very helpful at all and can be a source of reference I hope others can feel the same benefits as me I will wait for your next article updates. Thank you for sharing

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...