OOO

Isnin, Mac 17, 2014

Tamu Kampung Beraya Miri

Assalammualaikum


Suami ajak gi jejalan tepi laut menghala ke Bintulu..dari jauh nampak ada ramai orang kat sini
akak ajak suami singgah nak tenguk 
apa yang menarik
Macam biasa ada pelbagai barang jualan yang ada di sini..durian isau pun ada
Ikan sungai cuma 2 hinggit..dah siap siang dan buh garam, balik cuma goreng ajer.
Murah betul ...
Buah Bambangan akak dah pernah rasa kat Pasar Minggu Seberkas..rasa cam buah kuinin ataupun bacang  
Pelbagai sayur kampung pun ada..harga murah dari bandar Miri tapi agak jauh nak gi..dekat 40km..sekali sekali bolehlah.  Kat sini gak baru akak dapat tau ada orang jual daging rusa halal.



8 ulasan:

  1. Salam Kak Ina...bestnya ada pasar yg jual sayur2 kampung camni....Yg panjg tegak jer tu..serai ke Kak?

    BalasPadam
  2. Durian tu tak tahan kak :)

    BalasPadam
  3. buah bambangan tu buah apa?? mesti hanya di miri.. tak dapat lah orang johor nak rasa..

    BalasPadam
  4. apa yg best kat miri? (tempat)

    BalasPadam
  5. Kalau kat sini mesti semuanya buah dan sayuran yang segar kan....

    BalasPadam
  6. nampak cool je kan kampung ni.

    BalasPadam
  7. Nak mencari kelainan bolehlah pergi kak, tapi kalau nak makan rendang rusa senanglah nanti dah tahu kat mana nak cari.

    BalasPadam
  8. Sayuran segar yang jarang-jarang dapat di Lembah Kelang.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers