Isnin, November 17, 2014

Warung Sedap Di Lutong Miri

Assalammualaikum semua

Seronok bila tau ada port makan sedap yang baru kat Lutong, suami akak yang bagitau sebab tugas dia mengambil imran pulang dari sekolah petang setiap hari.
Mula-mula suami akak tapau ajer  Penang Char Kueh Teow ni, bila makan wahh kena dengan tekak kami semua.  Terlepaslah rindu di hati nak makan makanan ni yang banyak di Kuala Lumpur.

Lagi sedap rasanya bila makan panas-panas bersama cili jeruk, akak dan suami cuba makan char kueh tiaw kering.  Portion memang banyak boleh share 2 orang.
Imran layan char kueh tiaw basah
Kat sebelah jual char kueh tiaw, ada jual burger tapi kami tak pernah cuba lagi.  Sebelahnya pula warung satay

Layan gak satay ayam dan daging


Mula di buka pada waktu petang lebih kurang pukul 6.00 sehingga ke malam, terletak dekat Awang Mahyan Cafe dan MYY Mall Lutong.

6 ulasan:

  1. Waa sedapnya char kuew teow .. ... skrang tak banyak yang jual ni letak cili asam tu ... susah tul derang nak buat ..

    BalasPadam
  2. Nampak sodap kuew teow tu. Lagi sedap kalu makan dengan family. Kalu makan sorang2 terkenang family plak. Nice

    BalasPadam
  3. Tak pernah lagi makan sana walaupun memang orang Miri ni. Hee

    BalasPadam
  4. Seronoklah kan.... bila dah jumpa makanan sedap kena dengan selera.... confirm jadi regular customer....

    BalasPadam
  5. Dapat jumpa gerai macam ini memang tidak akan lepas. Lagi-lagilah tukang masaknya kalau orang Semenanjung. Dapat mengubat rindu kampung halaman.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers