OOO

Selasa, Ogos 28, 2012

10 Entri Terbaik Denaihati


Denaihati.com adalah blog yang banyak memberikan informasi kepada blogger seperti akak yang masih tak berapa faham dengan tip berblog.  Sejak mengenal blog tersebut, akak  memang akan singgah untuk membaca tips berblog terutama mengenai SEO.  Setelah membaca tip-tip yang di berikan akak cuba mempraktikan di blog akak.

Alhamdulliah ..dari situ blog akak makin di kenali dan rezeki dari berblog bertambah murah.  Walaupun akak tak pernah bertentang mata lagi dengan empunya blog denaihati
dengar cerita dari teman bloggers yang beliau ini mesra orangnya.  Insyallah satu hari nanti tertunailah hasrat dihati akak dapat berjumpa dengan beliau.

Pada pendapat akak 10 Entri Terbaik Denaihati.com yang paling best  mengenai berblog ialah :

Akak baru tau kenapa contest SEO perlu di adakan.  Tapi akak tak pandai lagi nak buat contest SEO seperti ini.

Baru tau dengan lebih terang lagi tentang  basic pasal SEO adalah keyword, kita mesti pandai pilih keyword yang terbaik untuk mantapkan blog kita. 

Takutnya jika kena komen/kritik dengan otai pasal salah pilih pemenang utama SEO..tak berani lagi nak tanggung risiko sebab nak buat contest SEO tapi salah pilih pemenang akan menjadi isu yang hangat dan hangit.

Akak yang rajin update setiap hari memang setuju dengan kebaikan yang di paparkan di link ini. Salah satu sebabnya  bila ada BE makin kencanglah meter berjalan jika trafik melimpah ruah dan hasilnya memang menakjubkan. Check out N3 di SINI, SINI dan SINI

Bila baca tentang N3 ni baru akak sedar yang template dan susunan blog akak masih perlu di berbaiki lagi jika hendak berjaya seperti Denaihati.com. Tak rugi melabur jika hendakkan blog kita mendapat income yang memuaskan dari pengiklan.

Pagerank juga merupakan tarikan untuk membeli ruangan iklan di blog kita rupanya. Alhamdulliah dengan PR 3 ada gak pengiklan yang sudi mempromosi produk mereka di blog akak.

Memang akak amalkan tip backlinks ini sebab jika kita rajin backlink, insyallah ramai bloggers yang sudi blog walking ke blog kita terutama kepada bloggers baru.  Dah tentu mereka akan mempromosi blog kita dan hasilnya trafik ke blog kita semakin meningkat dari hari ke hari.

Dengan tips yang di berikan di N3 ini, sekali sekali akak buat gak N3 panas sebab suka tenguk trafik yang datang mencurah-curah. Tapi jangan buat selalu, kadang-kadang pembaca blog tak suka.

Barulah tau apakah dia bounce rate..rupanya banyak cara nak turunkan bounce rate kita agar blog kita di kenali seperti blog Beautifulnara.

Kalau diikutkan perkiraan dari Denaihati macam tak berbaloi ajer berblog sebab income blog akak taklah selalu 4 angka..dapat 3 angka pun dah senyum simpul.  Tapi tak kisahlah rugi ker untung ker..janji happy dapat merapu meraban kat blog sendiri udahlah.


“Bonus Raya Aidilfitri 2012 untuk semua Rakan Blogger yang tidak jemu-jemu bersama blog Denaihati. Berminat joom serbu Denaihati.com”.

N3 ni untuk dapatkan bonus raya aidilfitri 2012..cepatlah join

6 ulasan:

  1. Blog akak kalau main SEO ! Lagi bertambah2 masyuk la trafikkk. Dalam tak seo pun dah power :)

    BalasPadam
  2. Saya conpius.. 10 entry terbaik yang denaihati nak bukan kah dalam category yang sama kak?

    "Seandainya anda suka Katogeri Blogging maka senaraikanlah 10 entri terbaik Tips Blogging dan jika anda suka Katogeri Kisah Kehidupan maka senaraikan 10 entri terbaik Kisah Kehidupan."


    saya dah buat 10 tadi campur2 kategori.. bila baca sekali lagi.. akhirnya.. penat menulis 30 minit.. hehehe..

    BalasPadam
  3. all the best, sama-sama kita membaca :)

    BalasPadam
  4. Pagi2, diawali dengan bersilaturahmi...ulasan yang mantap moga berjaya

    BalasPadam
  5. Jutaan terima kasih diucapkan kerana menyertai "Bonus Raya Aidilfitri 2012" dgn entri bertajuk “10 entri terbaik Denaihati”dan semoga berjaya. InsyaAllah keputusan akan diumumkan dlm masa 7hari. Sentiasalah melawat Denaihati untuk mengetahui update terkini dari masa kesemasa.

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...